Hoe verpakken jullie de bestellingen?

2024-06-13T12:59:12+02:00

Wij gebruiken zoveel mogelijk hergebruikt verpakkingsmateriaal. Ook verpakken we zo klein mogelijk omdat dit minder ruimte in beslag neemt bij de transporteur en zo kunnen er meer pakketten mee op één rit, dat scheelt weer brandstof. Hierdoor kiezen we het liefst, wanneer de gewenste levertijd en het formaat van het product het toelaat, voor [...]

Met welke transporteur werken jullie?

2024-06-13T12:59:18+02:00

Voor al onze zendingen, pakketten en brievenbuspakketten, werken wij via MyParcel met PostNL. Tot nu toe hebben wij hier, zowel zakelijk als privé goede ervaringen mee. Meestal is de levering de volgende dag na verzending maar wij hebben er geen invloed op als daar vertraging ontstaat. Afhalen kan in overleg ook dan heb je [...]

Wat zijn de levertijden in vakantieperiodes / in de decembermaand?

2024-06-13T12:59:43+02:00

Tijdens vakantieperiodes en rondom de feestdagen kan de levertijd wat vertraging oplopen. Als dit het geval is bij jouw bestelling laten we dit via de mail weten. Check vooral ook je spambox als je niets van ons hoort. Normaal gesproken versturen we onze webshopproducten binnen enkele dagen tot een week (na ontvangst betaling), óók [...]

Kan ik ook zakelijk in de webshop bestellen?

2024-06-13T13:00:45+02:00

De webshop is vooral gericht op particulieren. Wil je onze groeikaarten of andere artikelen zakelijk inzetten dan is er afhankelijk van aantallen en uitvoering een interessante staffelkorting mogelijk. Natuurlijk kunnen we ook jouw huisstijl of eigen idee verwerken in het ontwerp of een unieke illustratie maken. Stuur hiervoor een mailtje naar info@bonteraaf.nl Uiteraard kun [...]

Kunnen de vragen op de invulkaarten aangepast worden?

2024-06-13T13:01:05+02:00

Als het alleen om het weglaten of veranderen van een vraag (of een paar vragen) gaat, dan kan dit voor een eenmalige toeslag van € 27,50. Bij het bestellen van een gastenboek of ander herinnerboek met zwart-witte invulkaarten kan dit in de webshop bij het bestellen meteen aangevinkt worden. Deze toeslag hoef je per [...]

Mijn klikring(en) sluit(en) niet lekker meer, wat nu?

2024-06-13T13:01:22+02:00

Elke klikring die we leveren checken we handmatig. Toch kan een klikring wat minder sluiten of misschien door gebruik wat minder goed functioneren. Gebeurt dit binnen een jaar na levering dan sturen wij kosteloos een of twee nieuwe klikring(en). Stuur ons even een berichtje met de maat van de klikring, zodat we dit kunnen [...]

Welke maat klikringen hebben jullie?

2024-06-13T13:01:30+02:00

Wij hebben de volgende maat klikringen op voorraad: ca. 32, 40, 52, 60 mm. Bij een losse kaft zonder binnenwerk kun je zelf de gewenste maat aangeven. Bij een compleet houten herinnerboek kiezen wij het passende formaat bij het totaal aantal bestelde invulkaarten. Via deze link kun je ze los bestellen. [...]

Ga naar de bovenkant